רזאל מתגייסים למענך
התחל בחיפוש
|
|
|
|
|
|
תומכ/ת HelpDesk במשו"ב -תמיכה טלפונית טכנית למשתמשי הארגון בטיפול בתקלות מחשב ו/או טלפוניה באחד או יותר מהתחומים הבאים: חומרה, תוכנה ותשתית. דרג א` למערכות השירות והפעלת דרגי ב` וג` ע"פ נהלי העבודה הקיימים ו/או הנחיית גורמי תשתית ופיתוח. שילוב בתמיכה במערכות ותשתיות חדשות שנקלטות או נפרסות בארגון וכן בתקלות בממשקי גו"ח. הפעלת כלים בטכנולוגיות שונות לסיוע בתחזוקה דרג א`. תיעוד ידע ואופן הטיפול בפניות במערכות מחשב ייעודיות. דרישות: בוגר/ת קורס מנהלי רשתות (צה"ל או אחר) או נסיון של שנתיים לפחות במתן תמיכה במוקד HelpDesk. יכולת עבודה בצוות תכנון, אבחון,הסקת מסקנות , ארגון ותיעוד, מציאת פתרונות ועבודה תחת לחץ. תודעת מתן שירות ותקשורת בינאישית גבוהה. שליטה במערכות גנריות בסביבת Windows (דפדפנים,office,תוכנות,השתלטות ומערכות בית שונות). יכולת קליטה מהירה של כלים מחשביים מגוונים ורבים בסביבות טכנולוגיות שונות. שליטה טובה בשפה האנגלית. הכרות והבנה של מבנה רשתות וניהולן (Login Script,Active Directory, ניהול טופולוגית רשת וכו`)-יתרון בעלי ידע בתחום המחשבים ו/או נסיון בעבודה במוקדי שירות לקוחות-יתרון. היקף העסקה: משרה מלאה, מוקד עובד בין הימים א`-ה` בין השעות 07:00-19:00 העבודה מתבצעת במשמרות של 9.5 שעות . נדרשת התחייבות בת שנתיים בתפקיד
|
יישום תהליכים וניהול פרויקטים בתחום ה-HR בסביבת SAP דרישות: ניסיון של לפחות 3 שנים ביישום HR - כתיבת מסמכי איפיון, קסטומיזציה, ליווי פיתוח וכו` ניסיון בנוכחות היעדרות (כולל סכמה) - יתרון הבנה עיסקית וראיה תהליכית יכולת עבודה, לימוד ותחקור עצמאי
|
יישום תהליכים וניהול פרויקטים בתחום ה-CRM דרישות: נסיון של 3 שנים לפחות ביישום CRM-כתיבת מסמכי אפיון, קסטומיזציה, ליוווי ופיתוחו וכו` . נסיון בעבודה על מערכת SAP- יתרון. יכולת הובלת פרוייקט יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות הבנה עסקית וראיה תהליכית יכולת עבודה, לימוד ותחקור עצמאי
|
|
|
|
|
|
|
|
|